Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 10:13:47 MET

> I pewnie dlatego w każdym głosowaniu średnio 90% specjalistów IT nie chce
> Visty na swoim komputerze (ani w swojej firmie, jeżeli mają wpływ na
> proces
> decyzyjny przy zakupie oprogramowania).

ale to jest oczywiste, ktos kto ma kilka komputerow niema problemu jak mu
sie Vista pojawi. ale ktos kto ma kilkadziesiat czy kilkaset komputerow pod
opieka nie bedzie sobie pochopnie brac komputerow z nowym systemem, poki nie
musi.
u nas w firmie tez sie bronimi rekami i nogami przed Vista bo nie potrzeba
nam kolejnych uzytkownikow ktorzy nie beda mogli sie odnalesc w tym
systemie, a ja go za reke z pamieci nie poprowadze jak przy XP bo poprostu
nie znam tak dobrze Visty.
to jest powod prosty, ale brak wsparcia dlan iektorych programow(swego czasu
klienta novella nie bylo, a antywirus byl na viste w wersji beta:)
sporo innego oprogramowania ktore nie zostalo jeszcze przez nas
przetestowane itd itp.

bronimy sie poki co bo nie zostalismy przyparci do muru, ale w niedlugim
czasie bedzie nowy sprzet tylko z vista i jakos to bedzie:) z XP bylo to
samo jak by ktos nie pamietal:)

> Mam ten szajs w pracy na laptopie i
> wystarczy, żeby go serdecznie znienawidzić (system, nie laptopa).

przesada, system jest OK
zwykle przyzwyczajenia czy brak odpowiedniej konfiguracji potrafi zniechecic
do Visty. ale ogolnie jest to wg mnie niezly system:)

--
pzdr
piotrek