Re: upgrade biosu - p5b deluxe

Autor: Marcin \ <mbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 09:34:10 MET

> Witam,
> mam plyte asus p5b deluxe wifi,
> probowalem zrobic upgrade biosu (1216->1223) pod win vista ultimate64
> narzedziem asusa. podczas upgradu dwie pierwsze operacje poszly ok (erase
> copy), natomiast przy verify pojawil sie komunikat failed (przy 7%).
> teraz
> po zresetowaniu kompa mam czarny ekran.
>
> prosze o pomoc, co zrobic w takiej sytuacji?

Skrec karte graficzna PCI jakas prosta, i podlacz fdd czesto plyty
posiadaja nieruszalna czesc biosu boot block ktory potrafil kiedys podniesc
fdd i karte grafiki isa obecnie fdd i karte pci.
Jak kto nie pomoze to iest inna mozliwosc, jak kostka biosu jest wyjmowalna
to trzeba miec druga taka plyte i tez z niej wyjac bios i wlozyc go
zpowrotem ale tylko na tyle aby kontaktowal, odpalic kompa z dyskietki dos
np 6,.22 uprzednio na nia nagrywajac bios oraz soft do aktualizacji, dojsc
do momentu gdzie tylko wcisniecie ENTERA lub Y dzieli nas od procesu
aktualizacji biosu, i podmienic kostki FLASH z biosem i wgrac nowy.
Obie procedury trenowane nie na tej plycie ale trenowane na innych i
sprawdzaja sie obie.
Jezeli jedno i drugie zawiedzie to tylko wizyta w firmie gdzie maja
programator.

Pozdrzwiam
Buniek