Mikrofon się wyłącza

Autor: chairon <chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 22:24:31 MET

Witam

Mam następujący problem, a właściwie moja koleżanka. Otóż rozmawiamy sobie
dosyć często wieczorami na Skype. Kilka dni temu koleżanka zakupiła nowe
słuchawki Soincy SC-850MV, z którymi niestety są problemy. Otóż w czasie
rozmowy co chwilę wyłącza się mikrofon. Efekt jest taki jakby jack od
mikrofonu został wyciągnięty z gniazda i słychać idealną ciszę :) Po
rozłączeniu rozmowy i ponownym połączeniu wszystko wraca do normy, ale
tylko na jakiś czas, a następnie mikrofon znowu się wyłącza. Dodam, że z
poprzednimi słuchawkami takie problemy nie występują, a więc nie wygląda
to na problem software'owy. Nie wydaje mi się również aby coś nie stykało,
bo poruszanie kablem czy wyjęcie i ponowne włożenie jacka nie załącza
mikrofonu, co jest możliwe dopiero po rozłączeniu się i ponownym
połączeniu. Czy ktoś z Was wie może o co w tym wszystkim może chodzić?

--
Pozdrawiam
chairon