Instalacja 2 joypadów

Autor: Bogdan Osiński <bodex_60_at_interia.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 20:33:03 MET

Witam,
Po zmianie systemu z Wind.XP Profess. na Wind.XP Profess. SP2
i aktualizacji na BIOS AMI 10/14/02 nie mogę zainstalować dwóch
joypadów Saitek P2500.Instaluje się tylko jeden i widać go na pasku
programów uruch. automat. (we wcześniejszym systemie instalowały
się oba) zmieniłem też sterowniki na najnowsze ze str. producenta.
Jak rozwiązać ten problem ,proszę o podpwiedż.

       Pozdrowienia
                               Bogdan