Jaki router WLAN kupić?

Autor: Jacek <maps_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 19:23:59 MET

Mam internet z kabla z sieci osiedlowej (DSL podzielone na 40 osób).
Chciałbym mieć możliwość podłączenia w 1 mieszkaniu 3 komputerów: 1
stacjonarny kablem, 1 notebook bezprzewodowo oraz od czasu do czasu trzeci
może być tez kablem.
Jaki radzicie kupić router (albo co innego) aby można to było ŁATWO zrobić.
Dzisiejsze ćwiczenia z routerem LongshineLCS-WR5-2214-A wyczerpały zapas
mojej cierpliwości oraz zapas minut na karcie komórki serwisanta ;-)
Ważne jest, że mój dostawca przydzielił każdemu komp odrębny stały adres IP
i Mac adresy.
Po instalacji routera wolałbym już nie mieszać w adresach o ile się da.
Jacek