Re: Laserowy kombajn

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 18:07:21 MET

Użytkownik "cieply" <cieplymc@wp.pl> napisał w wiadomości
news:da0a2f32-118b-4286-86bb-40524ea62968@y5g2000hsf.googlegroups.com...
> W kombajnach laserowych nie ma dobrych skanerów. Wystarczają co najwyżej
> do
> skanowania tekstu i prostej grafiki.

Nie chodzi mi o jakieś wodotryski...;-)
Ale ponoć ten w samsungu jest bardzo kiepski - przyznają to
urzytkownicy w swoich opiniach. Ciekaw jestem jak jest z HP - czy tam
jest lepiej?
Już poprzednio napisałem, że nie jest. Miedzy skanerami do dokumentów i
zdjęć jest jakościowa przepaść. Czy skaner jest bardzo marny czy tylko nieco
mniej marny nie będzie miało dla skanowania dokumentów żadnego znaczenia.
Oba są wystarczające.