Jakie g這sniki komputerowe do kompa i do "n"-ki ??

Autor: akanid <akanid_at_bez.spamu.prosze.wp.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 17:34:19 MET

Witam!

Chce tanim w miare kosztem bez kupowania kina domowego (docelowo bedzie
zakupiony PC HD do odtwarzania DVD wszelkiej masci multimedi闚) puscic
dzwiek 5.1 z kompa na glosniki i do tego bez zadnego przekladania kabli
chce puscic dzwiek z dekodera "n"ki. Potrzebowa豚ym zeby byly to
glosniki z przynajmniej jednym wejsciem sygnalu optycznym s/pdif oraz z
jednym analogowym (lub dwa s/pdif jest mi to obojetne bo z karty
dzwiekowej mam oba wyjscia) najlepiej zeby jeszcze zdalny pilot byl.
Patrzylem jak na razie w kierunku Logitech Z-5500 Digital ale jak na
razie zadnych szczegolow nie znalazlem (schemat polaczen przede
wszystkim). Prosze pomozcie cos wybrac. Budzet: hmmmm powiedzmy 1200zl
ale jak bedzie trzeba to doloze :)

akanid