Re: procesory T5500 a T2450

Autor: Max <minimaxiTNIJ_at_op.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 16:27:42 MET

Użytkownik " mastik" <kokarys.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fhuhbd$50e$1@inews.gazeta.pl...
> zastosowanie: notebook
> pamięć podręczna taka sama, częstotliwość taktowania na korzyść T2450. Z
> zupełnie laickiego punktu widzenia lepszy zatem ten drugi ale wiem, że ten
> pierwszy jest technologicznie nowszy. Jak zatem wygląda ich porównanie,
> główne różnice? w numerologii intela wynikałoby, że jest między nimi
> przepaść ale to, jak mówię, z laickiego punktu widzenia.

Mialem ten dylemat 3 mce temu, przed zakupem. Ostatecznie to, ze zakupilem
laptop dla potrzeb przede wszsytkim biurowych (wbudowany akcelerator
graficzny), po analizie podjąłem decyzję o zakupie T2450 o wiekszym
taktowaniu 2x2GHz -> Dłuższy czas pracy na baterii!
Rada: Patrz na caloksztalt,a nie tylko na procka! z jaką grafiką kupujesz,
jaki sytem tam bedzie!, do jakiego celu, itp. Bo jesli VISTA, to grafika
powinna byc lepsza i pamiec 2GB! Niech ktos powie, ze maszynka na T2450,
2GHz, 1GB RAM, WinXP nie wystarczy do uzytku biurowo-ogolnego??? Ja juz
znam odpowiedz -wystarcza! A graczom laptopowym po prostu wspolczuje, bo nie
uwazam, zeby laptop byl do grania :) Pozdrawiam