Re: LCD 19

Autor: Ajoka <ajoka.adam_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 15:03:00 MET

> Nie chodzi o to, że nie dostrzegają różnicy. Problem w tym, że w
> rzeczywistości znaczna większość tych co najgłośniej krzyczą "TN to to
> samo co -VA" w ogóle nie widziała na oczy monitora na dobrej matrycy, a
> jedynie zachwalają to co mają.

Słusznie, lepiej to ujołeś w słowa - myślałem o tym samym ;)

Ale brakiem wiedzy też się wykazują, bo gdyby mieli to przed
zakupem by się zastanowili i poszukali lepszego.

Dodam że sam siedze na S-PVA Sam. 215TW ale ostatnio ostro
bawiłem się Samsungiem 2232BW:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=SAMSUNG+22+2232BW

I chylę przed samsungiem czoła - obraz jak na TN bardzo dobry:
szarości bardzo dobre - jedynie w najjaśniejszych zaczynają wpadać
w żółte odcienie (dla laika nie do zauważenia)
Czerń przywoita, podświetlenie bardzo dobre - lekko prawy dół
był roświetlony - widoczny tylko na całkowicie czarnym.
Kąty lewo-prawo dobre. Jedyny minus to kąty pionowe - jak ktoś
ma obok biurka lezanke do oglądania filmów to zauwazy tą wadę.
Ale jak na cenę super sprzęt.