Re: procesory T5500 a T2450

Autor: mastik <kokarys.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 13:27:07 MET

jarecki <j_osinski@wp.pl> napisał(a):

> mi sprzedawca w sklepie komputerowym przy wyborze laptopa powiedział że
> T2450 to zabytek, cache tyle ile w najtańszych prockach,

przecież obydwa mają po 2MB pamięci cache

> ograniczona magistrala,

T2450 ma 667 MHz, to chyba nie tak najgorzej w powszechnym użytkowaniu są
chyba większe tylko 800 MHz a z pamięcią RAM do tego to nie wiem
> niskie taktowanie procka

taktowanie to 2 GHz, chyba nie tak mało

> to taki celeron ale inaczej sie nazywa

ciekawe, już podobne porównanie gdzieś dziś czytałem a dotyczyło czegoś innego

> Więc ja wziąłem T5500 i jest spoko !
> pozdrawiam

mimo wszystko wolałbym usłyszeć inny argument niż "sprzedawca mi powiedział",
mam co do ich opinii dosyć mieszane uczucia po kupnie aparatu cyfrowego gdy
swoją fachowością niezbyt "grzeszyli"
Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam również.