Re: odczyt CD utrudnia pracę w systemie

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 12:12:26 MET

> To często objaw podłączenia CD na jednym kanale z dyskiem
> systemowym. Każda ważniejsza operacja stronicowania w tym
> momencie powoduje przywieszenie systemu, bo cały kanał IDE
> jest "zajęty".

Dzięki za odpowiedź (nawet dwie podobne - dzięx Heraklit również)

Czyli takie buty :) No zgadza się wesoło, iż gdyż właśnie tak mam
podpięte te drive'y. Tylko, że jest problem, bo mam tylko jedną taśmę
IDE na tej płycie głównej.
Czy jeśli przeniosę dysk systemowy na macierz RAID robioną z dwóch
dysków SATA (co mam w planie), a CD-ROM zostawie na tej taśmie IDE, to
problem zniknie?

Pozdrawiam