Re: 7600GT a 8600GT

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 08:35:37 MET

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w
wiadomości news:fht3ia$ipa$1@achot.icm.edu.pl...

> Z 8600GT w Crysisa nie ma szans.

rozbawiles mnie do lez, ale racji nie masz zupelnie

u mnie crysis chodzi plynnie na wysokich detalach, piszac plynnie, mam na mysli
ze spokojnie daje sie grac, nie ma przycinek itp, ilosc klatek nie jest
powalajaca, ale utrzymuje sie na poziomie pomiedzy 15 a 20, wiem ze dla
niektorych to smiesnie malo i zaraz pewnie posypia sie gromy ze to nie jest
plynnie, ale sa rozne zboczenia ;) grac sie spokojnie daje i nie odbiera to
przyjemnosci z gry, schodzac troche z detali oczywiscie mozna przyspieszyc ilosc
klatek