Re: LCD 19

Autor: adym <adym_at_nospamtenbit.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 07:35:36 MET

Użytkownik "Ajoka" :

> Mimo że sam poleciłem tego Eizo, to Adym ma rację,
> MVA będzie bardzo dobrym wyborem (w niskiej cenie)
> i w niczym Benq nie jest gorszy od najtańszych samsungów,
> LG, philipsów, i całej reszty taniego sprzętu.

Pomyliles nicki , o ty moniotrku pisal PSYLO :)
Kontynując...
...może dodam, ze pracuje obecnie na monitorze Fujitsu Siemens P19-2. Jest
na matrycy S-PVA.
Kąty rzeczywiscie ma rewelacyjne. W zasadzie obraz jest wyraznie widoczny
pod kazdym kątem. Smuzenia tez nie zaznałem (8ms). I pewnie bym go kupił
ale nie chcialem przekroczyć budżetu 1000zł. Skoro jednak mowicie, ze TN
jest duzo slabsza...
Byl bym sklonny dolozyc ze 300zl... ten Eizo juz jest drogi.
Własciwie to czytalem juz gdzies, ze przy kupnie monitora nie nalezy patrzec
na marke, a wlasnie na typ matrycy ale to byl artykul sprzed kilku lat i
myslalem, ze na dzien dziesiejszy nie ma juz takich roznic.
No nic..rozjejrze sie jeszcze. Zadanie mam utrudnione o tyle, ze moja druga
polowka ze wzgledu na estetyzm pragnie monitorka w kolorze czarnym lub
grafitowym :)
Pozdrawiam