Jaki monitor LCD do 1000 PLN.

Autor: Qba <moria_at_priv2.onet.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 00:35:32 MET

Witam wszystkich.
;)
(Od razu uprzedzam - tak, czytałem wątek poniżej, ale nie odpowiedział on na
moje pytania.)
;-))

OK, jako że mój poczciwy CRT dobiega końca swego żywota, czeka mnie
przesiadka na LCD.
Chcę wydać do 1000 złotych brutto.

Pytanie - co wybrać ?

Genralnie preferowałbym ekran panoramiczny, miło by było z DVI.
Generalnie preferowałbym... ale: jeśli okaże się że lepszym wyborem będzie
monitor z tradycyjnym ekranem 4:3, wybiorę taki.

Panorama mile widziana gdyż będzie mi ów służył także (w znacznej mierze) do
oglądania filmów - nie chce mi się za każdym razem projektora wyciągać.
;)
DVI mile widziane abym mógł MacBooka czasem podpiąć.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Qba