Dziwny problem

Autor: Gośka <hermanka18_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 23:51:08 MET

Witam, wiem że moze nie trafiłam na odpowiednią grupę ale jakoś nie znalazłam
grupy o problemach z internetem.

"Wystąpił problem z aplikacją IEXPLORE.EXE i zostanie ona zamknięta.
Przepraszamy za kłopoty." No i tam później raport o błędach czy wysyłać czy
nie.

Taki komunikat wyświetla mi się ale tylko wtedy! gdy jestem na onecie i chcę
wejść na wiadomości ze sportu np. na siatkówkę. Jest to dla mnie problem bo
jakoś przyzwyczaiłam się do tego portalu i nie mogę się przestawić na inne.
Pozatym akurat na onecie znalesć można dla mnie najciekawsze informacje.
Wcześniej nie miałam nigdy z tym problemu, ten komunikat nagle zaczął sie
pojawiać ok. tydz. temu. Co ciekawe nie pomógł nawet format systemu. Gdy
pytam znajomych to tylko rozkładają ręce bo nigdy się z takim czymś nie
spotkali. Może tu ktoś mi coś poradzi bo to rzeczywiście dziwne.

Z góry dziękuje za odp.