7600GT a 8600GT

Autor: ZAQ <dfsd_at_sf.pl>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 23:22:23 MET

aktualnie mam 7600 tak w sigu, widze ze podkrecone pality 8600gt chodzą po
365zł.
chciałbym sobie pograc w crysisa płynnie w srednich detalach i ew. moc sie
nacieszyc jako takową grafiką,
do tego kilka przyszłych gier.
ale nie wiem czy to ma sens bo mam xp i za nic nie zainstaluje visty bo jej
nie trawie, ale ona ma dx10 a nie wiem jak dzialaja te mody dx10 na xp.
nie wiem czy mam szanse dostrzec jakieś zmiany w grafice, lepszych fpsów
przy dobrym lightingu i efektach ?

warto to kupic ? sprzedajac stara, około 220zł by mnie wtedy kosztowało
razem.

--
gg:2048838;  www.aphextwin.inwestnet.com
Asus P5K, C2D E6400@3Ghz, 2GB (Geil800-cl4);