Re: LCD 19

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 22:16:09 MET

  Gil pisze:
> Proponuję samemu sprawdzić w jakimś sklepie jakosć obrazu. Ta 19" iiyama
> Prolite E1900S2 choć na TN będzie miala o wiele lepsze kolory i kontrast.

Wybacz, ale nie masz racji. *Żadna* matryca TN nie będzie miała lepszych
kolorów ani kontrastu niż MVA, czy tam dowolna -VA. Zapewniam.
Sprawdzone empirycznie i nie podlega to absolutnie dyskusji. Równie
dobrze mógłbyś próbować kogoś przekonywać, że LCD zajmuje więcej miejsca
na biurku niż CRT.

> Do gier będzie znacznie lepsza.

Chodzi Ci o smużenie? Sam tego nie zauważam od bardzo dawna we
współczesnych monitorach.

> Benq daje tu przestarzalą matrycę MVA o kiepskich kątach
> i slabym kontraście. Trzeba samemu zobaczyć. Czerń na takiej slabej matrycy
> MVA to mit.

Chyba żartujesz... :-) Tak, widziałem. To nie jest żaden mit, nawet
stare matryce -VA pomimo iż mają nieco dłuższe czasy reakcji, pod
względem kolorów, kontrastu i kątów są nieporównywalnie lepsze od
najnowszych nawet TN. A akurat Iiyama wcale nie należy do najlepszych
pod tym względem.

> Ja już się wyleczylem z tanich matryc MVA bo są slabe.

Ja z kolei się wyleczyłem z najlepszych nawet TN.

> A to jest najtańsza oferta MVA z możliwych.

Która zostawia *każdą* TN *daleko* w tyle. Niestety.

> Tanie bo stare i slabe. Nowe TN są szybsze
> mają lepsze kolory i kontrast i porównywalne kąty.

Nieprawda. TN to nadal TN i kolory są tam bardzo słabo odwzorowywane, a
kąty to nadal poważny problem.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl
E-mail podany w nagłówku nie jest sprawdzany regularnie.