Re: błagam, wspomóżcie- wybór HDD 500GB SATA

Autor: Gil <gilb_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 21:37:05 MET

Saiko Kila <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> napisał(a):

> Co Cię w nim odstrasza? Mam trochę podobny (nowszy) dysk ST3500320AS,
> jedno co mu mogę zarzucić to że jest okropnie głośny, ale tę cechę
> wymieniłeś na końcu ;)
> 5 lat gwarancji, szybki jak błyskawica, dość zimny.

Ja mam Western Digital WD5000AAKS 500 GB, po sformatowaniu 465GB.
Nie wiem jaki tam jest zapis. Kupilem najtańszą 500-tkę i jest bardzo dobrze.
Może ma 3 talerze a może 2. Ale jest cichy i HD tach pokazuje że jest szybszy
niż WD 250GB też SATA2. Zapisuje, odczytuje i to szybko jest cichy i tani.
Temnperatura w normie ale mam obudowę z wiatrakiem z boku 18 mm a dysku
dodatkowo nie chlodzę.