Re: dyktafon ... a koncert

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 18:33:47 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "ZAQ"
>tak ciekawi mnie czy takim cyfrowym dyktafonem
>idzie zarejestrowac koncert we w miare dobrej jakosci, tzn. wiadomo nie
>jakosc super ekstra ale taka by mozna bylo sobie spokojnie potem w kompie
>posluchac nie meczac sie zbytnio, moglbym dac jakies 300zł za taki sprzet,
>mysle ze 256 by wystarczylo, czy w tej cenie dostane cos co by mi
>odpowiadalo czy nie ma mowy ?

1. Nagranie koncertu zazwyczaj w ogóle nie jest "w miarę dobrej
jakości", jeśli zbierasz dźwięk z sali. Nagrania koncertowe mają sens
praktycznie tylko jeśli zbierasz bezpośrednio ze sprzętu.
2. Dyktafon jest przeznaczony do nagrywania mowy i pod tym kątem
dobierany jest mikrofon. Nagrywanie muzyki dyktafonem to kiepski pomysł.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I  am  Pinky of Borg. Gee Brain, who will we
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' assimilate tonight?