Re: Dziwne zachowanie skanera.

Autor: Aristide Torchia <Aristide.Torchia_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 16:16:53 MET

J.M.Oizo pisze:

> podłaczyłem skaner do komputera z płyta głowna gigabyte na chipsecie 945 i
> działa pieknie.
> Ja mam płyte z chipsetem 865 - tez gigabyte i działac niechce. a co dziwne
> ze komputer go widzi - ale uzywac nie moze :(:(

Miałem podobny problem z tym skanerem, u mnie powodem był aparat
fotograficzny, po jego usunięciu system poprawnie zobaczył skaner. Może
to być też komórka, czy jakieś inne urządzenie do pobierania obrazów.
Oczywiście możesz spróbować instalacji najnowszych sterowników do płyty
głownej lub też sterowników do skanera:
http://tnij.org/ahhu
http://www.mmv.pl/serwis/sterowniki.php?grupa=Plustek%20-%20skanery&model=OpticSlim%202420T&system=&nr=

Pozdrawiam,