Re: wzor oswiadczenia, ze sprzet jest przestarzaly

Autor: mdk <mdk_at_o2.pl>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 14:53:26 MET

Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
news:fhrtmh$6mm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Rzumiem, że sprzęt firmowy, wystarczy chyba tylko protokół zniszczenia czy
> cos takiego - chyba, że jest na stałe w ewidencji. Ale to też po prostu
> trzeba odnotować np. zniszczenie sprzętu.

Niestety ale z tego co mi wiadomo to u nas (publiczna placowka) nie mozna
sobie tak po prostu czegos wywalic.
Musimy miec potwierdzenie na papierze, ze sprzet z jakiegos powodu jest
niezdatny do uzytku. Ten skaner juz od ilus tam lat
lezy bo nie da sie go zainstalowac ale wywalic go nie mozna bo przy
pierwszej kontroli beda problemy.