Re: błagam, wspomóżcie- wybór HDD 500GB SATA

Autor: rosak <w_at_w.w>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 21:30:02 MET

Użytkownik "MT" <spam@devnull.pl> napisał w wiadomości
news:fhq68o$rh4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Firmy ktore produkuja takie dyski maja wieloletnie doswiadzcenie i daja
> wieloletnia gwaramcje opinie uzytkownikow mozesz uzyc jak papieru
> toaletowego ci ktorzy je testowali pewnie nigdy w zyciu dysku nie widzieli
> na oczy.

Nie bardzo się z Tobą zgadzam, bazuję się na opiniach użytkowników z
benchmark.pl i innych sklepów internetowych, tam raczej piszą Ci, którzy
dany sprzęt zakupili.

> NNjawazniejsza jest gwarancja jesli producent daje 5 lat mozesz spac
> spokojnie i tak po 2-3 latach wymienisz na niowy zapominajac o gwarancji.

Otóż tu pojawia się wielki problem (ze spokojnym spaniem). Konieczność
zakupu tej 500'ki jest spowodowana tym, że dziwnym zbiegiem okoliczności,
prawie w jednym czasie padły mi dwie 250'ki (3'letni Hitachi IDE i
4'miesieczny Samsung SATA), będę się teraz męczył z odzyskiwaniem danych
(nie mam o to obaw bo robię to prawie zawodowo), chodzi o to zeby mi sie
dane nie stracily, nie o to zeby mi producent wymienił dysk na nowy.

--
rosak