Re: Kupno komputera z legalnym systemem

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 15:14:14 MET

> Nie "sprzęt nie widział płytki", ino *instalator nie widział HDD*.
> Instalowałeś kiedyś XP na dysku np. SATA, na komputerze, którego BIOS nie
> umożliwia emulacji IDE? A laptopy mają zazwyczaj ubożuchne opcje w tym
> zakresie.

aaaaaa no to juz wiem:)
nie doczytalem widocznie.
a i owszem instalowalem tak system, no i niestety albo kombinujemy stacje
dyskietek, albo trzeba sobie przygotowac instalke ze sterownikami.
chyba ze mamy oryginalna plytke pod reka:)

ale przy kilku setkach komputerow ja juz sie zagubilem w oryginalnych
nosnikach i teraz mamy poprostu numery licencyjne na kartce a instalki
wypalone na pierwszych lepszych plytach lub w ISO na dyskach sieciowych bo
nam notorycznie gina te instalki:)

--
pzdr
piotrek