Re: Najlepsza karta dźwiękowa do 100 zł.

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 14:44:25 MET

Kubaz pisze:
> Jak bym wiedzial, ktora karta jest lepsza to bym juz napisal ale rady, zeby
> ktos kupil karte A bo karta B jest malo znana mozesz zachowac dla siebie.

Nie zrozumiałeś mnie. Chodzi mi o to, że nie są znane od dobrej strony,
tak jak chociażby Audigy2. Mogę powiedzieć, że interesuję się tym
tematem i nie wiem nic o "rewelacyjności" ;) tych kart, więc mam prawo
stwierdzić że to nie jest coś ciekawego. Szczególnie, że miałem
styczność z poprzednimi produktami opartymi na układach C-Media i
zapewniam, że nie były to dobre karty. Patrząc na inne modele tego
producenta widzę, że są bardzo podobne do sprzedawanych jakiś czas temu
"MiNt", a tamte były delikatnie mówiąc "kiepskie". Zamiast wydawać
kilkadziesiąt złotych na taką kartę, lepiej korzystać po prostu z tej
wbudowanej w płytę główną.

> Jest bardzo duzo przykladow o wyzszosci sprzetu malo znanego nad popularnymi
> markami.

Oczywiście, że tak. Jakby nie patrzeć to prawie w każdej dziedzinie
sprzęt najwyższej klasy jest mało znany. Jednak nie w tym przypadku, te
karty to budżetowe mało znane produkty, tłuczone na tanich i kiepskich
układach C-Media.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl
E-mail podany w nagłówku nie jest sprawdzany regularnie.