Jaki wentylator 12 cm

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 14:31:38 MET

Witam. Wiem, ze byly takie posty juz ale przekopalem juz co sie dalo i
ciagle nie wiem nic.

Mam w fortronie wentylator yate loon ktory wydaje taki warkot. Chcialbym
zeby oprocz szumu powietrza
bylo naprawde cicho. Czytam przerozne testy i z jednych wynika, ze ten yate
loon jest raczej przecietny
ale z innych znowu, ze jest bardzo dobry. No i nie wiem czy do 40 albo 50 zl
znajde cos lepszego. Musi
oczywiscie byc wydajny tak jak ten oryginalny.

Bylem juz prawie zdecydowany na Scythe S-FLEX SFF21E (1200 obrotow) ale
czytam opinie i nie mam
pewnosci czy jest on warty az 50 zl.

Czy ktos wyciszal taki zasilacz ? Jest to model MDN 350W.