Re: Kupno komputera z legalnym systemem

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 14:20:16 MET

Jacek Maciejewski pisze:

> "Aby zachować ważność, etykieta ta musi być przytwierdzona do urządzenia
> lub znajdować się na opakowaniu producenta lub instalatora. Jeśli
> otrzymali Państwo etykietę oddzielnie, jest ona nieważna"

No to czytaj ze zrozumieniem. Miec naklejke nie oznacza miec ja
naklejona na kompa. Jak masz COA na opakowaniu to tez jest git. Rany
boskie czy tak trudno czytac tekst ze zrozumieniem. Masz watpliwosci to
przeczytaj licencje uwaznei a byc moze zrozumiesz ze COA do OEMa musi
byc aby byl on legalny. Mozesz ja miec na opakowaniu schowanym w piwnicy
ale masz ja miec i aby udowodnic legalnosc systemu okazac COA.

--
RudeBoy Selecta
ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6300 @2,45GHz + 4GB RAM OCZ