Straszny dźwięk z zasilacza

Autor: Michal <spam_at_jest.be>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 14:06:58 MET

Witam,

prawie tydzień temu (o czym wspomniałem na grupie) nabyłem zasilacz Tacens
Supero 600W. Niestety początkowy entuzjazm szybko przeminął - okazuje się,
że w trakcie pracy nowy zasilacz wydaje z siebie coś jakby ultradźwięki.
Jest to niesamowicie wysoki dźwięk, wręcz nie tyle słyszany uszami, co "w
głowie" (strasznie boli od tego :( ). Próbowałem zmniejszanie/zwiększanie
obciążenia, niestety dźwięk nie znika :(
Moje pytanie jest takie - czy to normalna cecha tych zasilaczy? Powinienem
go wymienić na inny egzemplarz, czy może dopłacić i wymienić w ogóle na
inny model (innego producenta - o ile sklep pójdzie w ogóle na coś
takiego)?
Do tego coś jest chyba nie tak z napędem wentylatora - ma duże problemy,
żeby zastartować. Często potrafi 10 minut różne "świerszczenia" z siebie
wydawać (śmigło wentylatora podruguje wtedy lekko) zanim w końcu zacznie
się kręcić.

Michał