Asus P5W DH Delux + C2DE4400

Autor: M4rcin154 <tiger_11_at_wp.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 11:42:34 MET

Witam grupowiczow..

Na poczatku wielkie SORRY jest nie tu powinienem pisac..
ps. prosze o podanie na jakiej grupie powinienem zamiescic ten post.

Problem jest taki:

ASUS P5W DH Delux C2D E4400+Asus Silent Square
PDP Patriot Dual 2x 1GB DDR2 800 MHz CL4

Czy ktos moze pomoc mi ustawic w Bios-ie ustawienia?
Chcialbym procesor puscic z 2-ch na 3GHZ i pamieci chcialbym jakos podkrecic aby to
wszystko wspolgralo jakos stabilnie..
Podkreslam ze jeste w tym zielony troszke poszperalem w necie i to co tam opisuja to
nie ma szans zeby u mnie na mojej plycie tak samo szlo mianowicie chodzi o napiecia,
nie wiem jakie powinny byc.
Mam ustawione na 3GHZ ale jest nie stabilny tylko moge net wlaczyc.
Wlaczajac np. gre czy soper PI po chwili koniec pracy kompa restart albo sie
zawiesza..
linki ust. biosu

http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=163
http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=165