Re: Drugi monitor - karta na PCI?

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 20:14:29 MET

Sat, 17 Nov 2007 18:14:49 +0000, Michal Lukasik napisał(a):

> Oba monitory powinny działać prawidłowo. Po prostu skonfiguruj to tak jak
> trzeba, a jak nie potrafisz to "daj zarobić" komuś kto to potrafi.

Ha, no ja się pasjonacko zajmuję sprzętem też ;)
Trochę nieopatrznie posłałem posta na grupę, bo mi nie wychodziło samemu i
uznałem że zapewne to wina różnych rozdzielczości i odświeżania. Po Waszych
postach jeszcze raz zajrzałem do ustawień, google jeszcze powiedziało żeby
hydravision doinstalować i ogółem to mam właśnie dwa działające monitory na
biurku :)

Pozdrawiam, nie kryjąc swej radości :)

--
Kapsel