porównianie dwóch modeli

Autor: Monika S. <nic_at_WYTNIJwp.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 17:47:18 MET

Do poniedziałku muszę wybrać komputer i nie bardzo wiem, który wybrać.
Bardzo proszę o pomoc. Chcę wybrać po prostu lepszy, a nie bardzo się na tym
znam. Głównie używam laptopa do zgrywani i edycji filmów video przez
Pinnaccle Studio oraz podstawowych czynności typu internet, zdjęcia, gry i
tego typu pierdoły. I jeszcze mam pytanie, czy jest sens dopłacić do
matrycy o większej rozdzielczości? po co mi taka matryca?

Modele:
HP Pavillion dv6599
Toshiba A200-1J0

Pozdrawiam