Re: nadajnik Wi-fi na dachu domu

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 16:30:34 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:

> Jasne. Miliony much mogą się mylić. Ty nie.

Jak dotąd to są miliony niedouków.

Nawet badania statystyczne w społeczeństwie wymagają 1000 próbek
REPREZENTACYJNYCH, aby przeprowadzić sondaż z dokładnością do 3%.

W przedstawiony tam sposób to ja mogę powiedzieć, że skoro średnia
długość życia 1000 lat temu wynosiła 25 lat, to dzięki kontaktowi z
azbestem, promieniowanem radiowym, siedzeniu godzinami przed komputerem
i AIDS w Afryce średnia długość życia wydłużyła się 3-krotnie.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/