Karta dzwiekowa na USB

Autor: Bogdan Kolo <czytubija_at_aila.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 09:56:26 MET

Witam

Zakupilem zewnetrzna karte dzwiekowa na USB SB Connect, niestety system
Vista 64bit, wykrywa ja ale nie moze zainstalowac do niej sterownikow.
Probowalem sterowniki z dolaczonej plyty jak i z intenetu. Oczywiscie
wszystko sie instaluje jednak po chwili system znow wola o sterowniki :(
Karta na pewno dziala pod tym systemem bo sprawdzalem u znajomego na
laptopie (takze Vista 64bit), w menadzeze urzadzen jest widoczna jako 'USB
AUDIO' z "zoltym trojkatem"

Screen do ciagle pokazujace sie komunikatu:
http://img257.imageshack.us/img257/6001/screenfo3.jpg

Co robilem:
- odinstalowalem cale oprogramowanie Creative kilkukrotnie i instalowalem od
nowa
- probowalem w roznych slotach USB
- odlaczalem inne urzadzenia na USB
- wylaczlem w BIOSie zintegrowana karte na plycie
- wylaczym w BIOSIE Hispeed USB na FullSpeed

Plyta glowna to Asus P5Gc-MX (1333)

Co jeszce mozna zrobic? , wydaje mi sie ze jest to jakis problem hardwar'owy

Pozdrawiam
Bogdan