Toshiba Portege M400 - jakies opinie?

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 21:01:01 MET

wlasnie jutro zamierzam nabyc Tablet PC i wstepnie bedzie to HP
(seria TX poleciala na leb z cenami) ale w sklepie w ktorym dzisiaj
bylem go ogladac jest jeszcze jeden tablet - mianowicie
Toshiba Portege M400 - jest prawie 1/3 drozsza, ma mniejsza pamiec
i dysk za to wieksza rozdzielczosc - nieststy sprzedawca byl juz dzisiaj
bardzo zmeczony i nie chcial mi go wlaczyc bo chetnie porownal bym
jakosc obrazu w obu tabletach, moze uda mi sie go jutro namowic...

Tymczasem prosze o opinie, o ile ktos mial kontakt z ww. tabletem..
HP znam (i mam) Toshibe mialem ok 6 lat temu i byl to wtedy
naprawde lider w produkcji komputerow prznosnych - nie wiem jak teraz
(mowa oczywiscie o laptopach - nie mam i nie mialem jeszcze tabletu)

PS - krew mnie zalewa jak widze te Toshiby w USA za 650$... nieststy
moja karta nie chce dzialac na amerykanskich stronach a szkoda
bo juz bym nie mial rozterek...

Zomo