Re: Fujitsu Siemens ESPRIMO Mobile V5505

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 13:14:20 MET

"Piter" fhf0dt$b6g$1@inews.gazeta.pl

> Dzis mialem go w rekach. Tzn seria 5505 ale z troche szybszym procesorem.

Mnie na demonicznej szybkości CPU nie zależy.
Już raczej na szybszej FSB itp. Ale i tak
najwięcej zależy od pomyślunku, a nie od sprzętu.
(oczywiście piszę o sprzęcie teraźniejszym, nie z minionych epok)

> Laptop ok. Z wad to brak fire wire

Mnie nie jest potrzebny. (przynajmniej na razie)

> i brak modemu (Rj 11)

Wiem -- ale to raczej tylko zbędny balast. Tak mi się wydaje.

> nie ktore maja wiec jak ktos potrzebuje to trzeba uwaznie wybierac.

Jakieś GSM wszędzie jest i raczej zabraknie GSM, nie zaś drutów telefonicznych.

> I jeszcze zlacze zasilania z boku a nie z tylu :(

On ma z tyłu, czy z boku? Ja wolę z boku.

> Po za tym calkiem ok i zamawiam dla siebie tez :)

A ten modem Ery nie wystaje zbyt mocno? Ponoć są notebooki ze zintegrowanym
modemem. Śnią mi się koszmary związane z tym wystającym modemem. Czy będę
musiał go wciąż wyjmować (do transportu) i wkładać? Czy w najgorszym wypadku
wysunie się, czy coś połamie? A może wcale tak mocno nie wystaje? Nie ukrywam,
że notebooka chcę wozić i chcę stale mieć łączność ze światem. Szybkość tej
łączności nie jest już straszliwie ważna, chodź oczywiście im szybciej tym
lepiej. :) Zwłaszcza przy ładowaniu map duża szybkość jest mile widziana.
Oczywiście za kilkanaście miesięcy szybkość mniejsza niż 2 mb/s dla
downloadu będzie kpiną.

Chętnie się dowiem czegoś na temat samego złącza ExpressCard i modemu XU870.

> bateria ok, matryca (matowa) ok, jakosc wykonania tez ok. Bardzo cichutki.

To dobrze, że cichutki.

Czy ta zintegrowana grafika nie będzie kłopotliwa?

--
   .'O`-'      ., ; o.'   eneuel@@gmail.com    '.O_'