Re: Gdzie kupic PC-ta?

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 10:28:20 MET

Był 16 listopad (piątek), gdy o godzinie 0:32 *swen* w pocie czoła
naskrobał(a):

> Pytanie moje, to gdzie najkorzystniej kupic zwykly niezbajerowany zestaw do
> domu dla osoby ktora nigdy nie miala stycznosci z internetem?
> Ile na taki zestaw nalezy przeznaczyc pieniedzy (z monitorem).
> Najchetniej jesli ktos, kto sie orientuje podal by sklep (preferowany
> internetowy).
Zamów nowy sprzęt w małej obudowie z płytą główną ze zintegrowaną
grafiką i najtańszym procesorem AMD, a nie tam "poleasingowy". Zobacz
sklepy internetowe np: http://www.gral.com.pl/,
http://www.proline.com.pl/, http://www.znak.pl/.

--
Pozdrawiam,