Re: dysk zewnętrzny

Autor: LUXOR <luxor_at_op.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 08:48:41 MET

> kupiłem sobie dysk zewnętrny 2,5`` (zasilany przez USB) i mam problem. W
> niektórych komputerach (wszystkie na XP) go widać, w innych nie.
> W czym jest problem?
>
> --
> Pozdrowienia,
> Stefan

-----------------------------
po pierwsze sprawdz czy dysk fizycznie odpala (kontrolki sygnalizuja
poprawna prace) ?

jezeli tak -> sprawdz czy komputer pracuje w sieci i czy ma zmapowane dyski
(moze miec przypisane litery dyskow)

jezeli nie-> sprawdzic dodatkowe zasilanie (drugi port USB lub zasilacz),

nie podlaczaj dysku przez przedluzacz i z frontowych gniazd USB zawsze
testuj na portach wyprowadzonych z plyty gl. z tylu kompa jezeli zadziala
wtedy mozesz sprawdzac na pozostalych

--
Przemo (LUXOR)
GG: 68644  luxor[wytnij]@op.pl