Re: Gdzie kupic PC-ta?

Autor: swen <news_at_news.com>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 01:40:04 MET

> Witam.
> Pytanie moje, to gdzie najkorzystniej kupic zwykly niezbajerowany zestaw
> do domu dla osoby ktora nigdy nie miala stycznosci z internetem?
> Ile na taki zestaw nalezy przeznaczyc pieniedzy (z monitorem).
> Najchetniej jesli ktos, kto sie orientuje podal by sklep (preferowany
> internetowy).

Jeśli tylko do Internetu to najlepiej nie ładować kasy w nowy i kupić jakiś
poleasingowy (używany).

Masz moze jakies namiary na jakies sklepy lub tym podobne gdzie mozna to
kupic?
Ile mniej wiecej trzeba kasy na taki zestaw sluzacy w 95% do internetu w tym
Skyp i WWW w 98% pozostale 2% to saper i pasjans:))
Zadne sciagnaia, zadne filmy tym bardziej gry ect.