Re: Dalej tablet graficzny

Autor: Gil <gilb_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 23:36:07 MET

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał(a):

> BTW, wspomniałeś że kupiłeś "tanio". Dodam tylko, że sam 2 tygodnie temu
> kupiłem wspominanego Wacom Volito2 w Vobis za 149 zł.

Jak na zabaweczkę to niezla cena. Zwlaszcza z Art Rage2. Ale na koniec wędruje
to na pólkę bo do niczego się nie nadaje. Jak ktos jest mlodym grafikiem i
lubi rysować to tylko olówek i kredki. Tanie tablety to taki gadżet i nie mają
żadnego sensownego zastosowania. A jeśli chodzi o ludzi uzdolnionych w
zakresie rysunku to nawet jest to nie wskazane. Producent zdaje sobie sprawę z
tego i pokazuje jak wspaniale można obslugiwać PC z poziomu tableta ale to pic
na wodę.