Re: dysk zewnętrzny

Autor: MOST <gta100_at_wp.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 22:34:12 MET

Też niedawno kupiłem takowy i przerabiałem chyba wszsytko w tym zakresie.
Prawdopodobnie USB nie wyrabia pod względem prądowym. Twardziele tak do max.
80 GB wymagają prądu na granicy maksymalnego oferowanego przez USB. Także
być może na nitekórych kompach ma prawo nie dzialać. A twardziele już tak
ponad 100 MG wymagają już zasilania z 2 gniazd USB. Ważna też jest aby kabel
USB nie był zbyt długi.

pozdro.

Użytkownik "Stefan TABAK (ROT13)" <f.gnonxAB@FCNZtnmrgn.cy> napisał w
wiadomości news:w9f1avwj19m1.uxg77bjiplr0$.dlg@40tude.net...