Re: nadajnik Wi-fi na dachu domu

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 21:06:36 MET

qwerty pisze:
> Nie ma się czego obawiać. U mnie router stoi 2 m od komputera (i łóżka),
> nadaje z mocą 64mW cały czas i nic się nie dzieje.

Czy się dzieje czy nie to dopiero na starość się dowiesz ;)

> Więcej komórka szkodzi.

Być może, zobaczymy.

> Widać, że niektórzy żyją jeszcze w czarnogrodzie. :(

Żeby się za 20-30 lat nie okazało, że to jednak Ty się myliłeś ;(
Bo tak na dobrą sprawę to badania nad szkodliwością tych fal na ludzki
organizm nadal trwają AFAIK.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl
E-mail podany w nagłówku nie jest sprawdzany na bieżąco.