Re: Tablet graficzny

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 20:14:58 MET

Zz pisze:

> samego rysowania tez sie srednio nadaje (2D)
> Pracowalem przez ok. tydzien z programami graiczynmi
> i nie zdazylem sie "przyzwyczaci" do tabletu... Mysz roolez!!

Androny :)
W tej chwili właściwie wszyscy u mnie w firmie pracują na tabletach
zarówno przy grafice, jak i przy składzie. Ja składam i w tej chwili nie
wyobrażam sobie DTP za pomocą myszki. Pracuję na A5, plastycy na A4.
Co do Pentagrama - mieliśmy jednego. Dość szybko zaczął szwankować -
wskaźnik drgał, co uniemożliwiało dokładną pracę przy grafice.
W tej chwili wszystkie tablety to Wacomy i problemów nie ma żadnych.
MSZ warto zwrócić uwagę, żeby piórko nie było na baterię.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Pierwszym prorokiem był pierwszy nikczemnik, który spotkał grupę frajerów."