Re: [OT] Outlook Express - Problem, prosze o pomoc

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 16:52:16 MET

"PSYLO" fhho0o$s09$1@nemesis.news.tpi.pl

> Czy mi się wydaje czy tam są podane bezpośrednie linki do tego, co
> trzeba pobrać i uruchomić?

Tego to ja nie wiem, bo nie jestem Tobą.
Nie jestem też psychologiem czy wróżem. :)

Rozmawiamy chyba o OE, nie o tym, co Ci się wydaje. :)

Jeśli wiesz, który plik trzeba podmienić na który i masz
ten, na który trzeba podmienić, to mi ten plik po prostu
podeślij. :)

> Nie mam i miał nie będę, bo OE jest dla mnie całkowicie bezwartościowy.
> Dlatego też nie rozumiem dlaczego ktoś z tego w ogóle korzysta,
> wyłączając oczywiście sytuacje kiedy to niemożliwością jest
> zainstalowanie jakiegoś zewnętrznego oprogramowania (komputery firmowe).
> Przesiadka na prawdziwego klienta news jest darmowa, prosta i
> praktycznie bezproblemowa, dlatego też zamieszczę raz jeszcze:

Już chyba wyjaśniłem, że mam gigabajty m@ili w OE i nie chcę ich tracić.
Na dodatek nie mam nadmiaru ;) wolnego miejsca na dyskach i nie mam
ochoty na tracenie czasu. :) Idąc ulicą czy jadąc samochodem, w chwilach
nudy, wymyślę sposób przejścia na inny program i zastosuję go. Do tego
jednak będę potrzebował wolnego miejsca.

> I z mojej strony EOT, jeśli chcesz kontynuować to na priv lub grupie
> związanej z oprogramowaniem/czytnikami.

Nie ja zacząłem i nie ja chcę to kontynuować. :)
Mnie ten delimiter nie przeszkadza. :)

--
   .'O`-'      ., ; o.'   eneuel@@gmail.com    '.O_'