dell 1501 -brak obrazu

Autor: _jagr <jagrbd_at_gmail.com>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 13:48:20 MET

Jestem nowy na grupie i chcialbym sie najpierw przywitac.

Mam problem z Dell inspiron 1501 turion 64mk36 a mianowicie nie mam
obrazu namatrycy (15.4'). Na podlaczonym dodatkowym monitorze obraz
jest w porzadku. Prawdopodobnie padla matryca lub inwerter, jak to
sprawdzic. Moze ktos z was mial juz taki problem, ewentualnie co
jeszcze moglo sie popsuc. Bede wdzieczny za jakiekolwiek podpowiedzi.
Jeszcze jedno pytanko, czy znacie jakichs sprawdzonych dostawcow
czesci do laptopow? Zeby nie spamowac to namiary na priv. Z gory
dzieki.

Pozdrawiam