Re: Poszukuje sterownika do skanera Canon Lide 25!

Autor: x x <pentium4_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 12:56:22 MET

bikej <bikej@poczta.fm> napisał(a):

> I niech mnie nikt nie odsyla na strony canona, bo to co tam lezy i nazywa
> sie "driver" [lide25vst11012en.exe] to faktycznie jest tylko oprogramowaniem
> ScanGear do pobierania obrazow, a sterownika systemowego nie zawiera.

                         ScanGear CS 11.0.1.2

ScanGear CS 11.0 dla Windows (od tej pory nazywany "ScanGear CS") jest
32-bitowym sterownikiem skanera CanoScan LiDE 25, zgodnym ze standardem
TWAIN. Jeżeli sterownik ten zostanie wybrany w aplikacji zgodnej ze
standardem TWAIN, skaner będzie mógł zostać użyty do skanowania obrazu.

A w paczce masz plik inf ktory zaczyna sie

; CNQL25.INF -- Windows Setup File for the CanoScan LiDE 25
; Copyright (c) CANON INC. 2007

W czym problem?
Zainstaluj to, podlacz skaner i powinien sam znalezc sterownik.

Pozdr
Adam