mysz, duzo przyciskow i przypisywanie funkcji

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 08:35:23 MET

witam

pytalem juz na kilku grupach i jakos nikt nie jest mi w stanie pomoc

otoz rozwijajac temat, mam mysz a4tech opto 518, posiada ona 7 klawiszy + kolko
oryginalne oprogramowanie zapewnia tym przyciskom wlasciwosci biurowo pocztowe,
jednak dla windowsa i innych programow widoczne sa niestety tylko 4 przyciski i
kolko, 3 przyciski sa niewidoczne a przydalyby sie :)

i teraz tak, slyszalem o sofcie do logitecha ktory binduje klawisze myszy z
dowolnymi klawiaturowymi, jednak u a4techa nie doszukalem sie takiego softu
slyszalem o jakis sterownikach hid ktore powoduja ze w kazdym programie mozna
zdefiniowac przyciski w myszach wieloprzyciskowych, jednak ktos kto mi o tym
pisal, nie pamieta jak sie nazywaly, ani nie mial instalki

sam probowalem szykac w rejestrach wartosci odpowiadajacych za te dodatkowe
klawisze, ale niestety jestem za cienki i nie znalazlem, a pozatym nie bardzo
wiem czego szukac

no i teraz pytanie do was, wiecie moze jak to zrobic, albo znacie soft, za
pomoca ktorego bede mogl rprzypisac tym myszowatym klawiszom funkcje przycukow z
klawiatury, tak aby np wcisniecie ktoregos z nich bylo jednoznaczne z
wcisnieciem np 4 na klawiaturze?

dzieki i pozdrawiam