Re: Jak znaleźć laptopa z matowym ekranem?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 07:26:11 MET

Proces Mariusz <mk@namyslow.net> zwrócił błąd:

> Militarne to np Panasoniki z odpowiedniej serii,

A, thoughbook, kiedyś myślałem o takim. Ale trochę ciężki się okazał :)

> a czarny think to po prostu
> komputer dla biznesu, bez wodotrysków i zbędnych bajerów (świecidełek,
> mrygadełek i 10 naklejek zajmujących 3/4 wolnej obudowy). Ciekawe czemu
> Maci, jako wzór "modnego" kompa jakoś też takie bez wodotrysków, czarny lub
> srebrny i koniec ;-)

IMO po prostu są za cienkie na wodortryski ;) (nie zmieści się tam nic
więcej po prostu), a bardziej na serio to Apple jako wodortrysk logo z
jabłkiem traktuje chyba, i uważa że powinno wystarczyć.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8