Tablet graficzny

Autor: goto <gozwei_at_niechciana.gazeta.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 21:17:08 MET

Witam,

Czasami zdarza mi się potrzebować narysować jakiś prosty schematyczny
rysunek (np do zadania z fizyki), więc pomyślałem sobie, że fajnie by
się takie coś rysowało za pomocą tabletu (może się mylę, bo nigdy nie
miałem tabletu w ręku).

Popatrzyłem trochę na ofertę i widzę, że właściwie są tablety 3 firm.
Jaki model byście mi polecili (200 zł... gdyby było warto mogę się
szarpnąć do 300 zł)?

Wydaje mi się, że taki o powierzchni roboczej A6 jest trochę za mały i
przegrywa z A5, ale ponownie odwołuję się do Waszego doświadczenia jak
to jest naprawdę?

Pozdrawiam,
goto
http://morony.pl