DFI Lanparty/bios/processor unknown

Autor: dgim <grip5_at_wp.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 20:47:17 MET

witam

mam plyte DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D, nowy procek - X2 4200+ Toledo,
nie wykrywa mi proca - jedynie widnieje Amd Hammer family processor - model unknown,
CPU-Z pieknie wykrywa, poprawnie, plyta nie

zastanawialem sie nad zmiana biosu, ale tu tez problem, mam wg winbiosu
flash type : sst 49lf004a/b, na stronie dfi nie widze nic pod to, najnowsze z
2006r z reszta sa pod inne, bios jest z 2005r wiec nowy nie jest...

choc w cpu-z jak teraz widze, na dole przy pozycji selection jest nieaktywne pole
wyboru prockow, przy cores widnieje 1, threads rowniez 1, wgralem zdaje sie
najwnoszy driver pod xp/2003 amd'ka i wciaz to samo...

z gory dzieki za info