Re: To tylko OBUDOWA ... ???

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_gmail.com>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 19:40:35 MET

madman pisze:

> Jak chcesz przewiewu
> http://www.allegro.pl/item265581683_yesico_openair_srebrna_czarna_sklep_www_x4pro_pl.html

Mam i nie wiem czy kupilbym po raz drugi. Slaba jakosc montazu, w
dodatku mialem problem z dystrybutorem, bo przyszla z urwanym panelem
przednim. Gdy wreszcie dostalem naprawiona, na dzien dobry odpadla jedna
z nozek (nie miala prawa sie trzymac, otwor na srube wywiercony byl w
zlym miejscu). W moim egz. przednie gniazda USB sa za ciasne, aby wlozyc
do nich jakakolwiek wtyczke. Jest bardzo ladna i dosc praktyczna, ale
jak widac - kiepsko wykonana.

Przewiew ma niezly, ale przez to komputer jest glosniejszy. Nie
powinienem slyszec nic, a daje sie we znaki dysk (slysze tez wlaczajacy
sie od czasu do czasu wentylator w pol-pasywnym zasilaczu). Dodatkowo
obudowa potrafi koszmarnie brzeczec (rezonans od dysku), pomimo ze HDD
umocowany jest na gumowych sankach Scythe.

Pozdrawiam,
Wojtek