Re: Ktore urz. wielofunkcyjne maja najlepsze skanery ?

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_gmail.com>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 19:27:46 MET

MC pisze:

> Rzeczywiście w najnowszych modelach Epson (74xx, 84xx) mocno poprawił
> skanery. Tylko pytanie co chcesz skanować? To co możesz wstawić do
> podajnika automatycznego nie wymaga dobrego skanera.

Glownie archiwizacja dokumentow, 300 dpi powinno wystarczyc. Od swieta
cos bardziej wymagajacego - fotografie czy rysunki. Jesli tylko skaner w
kombajnie bedzie tak samo dobry lub lepszy od mojego 10-letniego Primaxa
to jest OK :)

Czy ktos uzywa moze skanera w Brotherach z serii DCP- i moglby cos o nim
powiedziec ?

Pozdrawiam,
Wojtek